Umorul britanic ar trebui predat în școli

Era să spun că am râs o oră încontinuu, dar nu știu cât timp a trecut de fapt, pentru că n-am râs în fața ceasului.

Beethoven, Mozart, Chopin, Liszt, Brahms, Schumann, Schubert, Mendelssohn and Bach. Names that will live forever.
But there is one composer whose name is never included with the greats.
WHY IS IT the world never remembered the name of Johann Gambolputty-de-von-Ausfern-Schplenden-Schlitter-Crasscrenbon-Fried-Digger-Dangle-Dungle-Burstein-von-Knacker-Thrasher-Apple-Banger-Horowitz-Ticolensic-Grander-Knotty-Spelltinkle-Grandlich-Grumblemeyer-Spelterwasser-Kürstlich-Himbleeisen-Bahnwagen-Gutenabend-Bitte-eine-Nürnburger-Bratwustle-Gerspurten-Mit-Zweimache-Luber-Hundsfut-Gumberaber-Shönendanker-Kalbsfleisch-Mittler-Raucher-von-Hautkopft of Ulm?

O replică dintr-o scenetă a grupului britanic Monty Phyton.

Acum, după atâta râs, dacă aș dori să mă întristez spre exemplu, m-aș uita la o comedie americană.

Doi tineri, internați cu toxiinfecție alimentară după ce au mâncat bătaie

Am zis să încerc și eu un text în stilul Times New Roman.

Doi tineri în vârstă de aproximativ 20 de ani au fost internați de urgență în spital după ce au mâncat bătaie într-un restaurant de la periferia orașului. Aceștia, aflați în interes de serviciu în respectiva zonă, au intrat în primul restaurant care le-a ieșit în cale, împinși find de o foame gălagioasă.
Din declarațiile doctorului, ceea ce-a declanșat toxiinfecția în organismul lor a fost faptul că nota de plată era mult prea mare, tinerilor fiindu-le imposibil să înghită așa ceva. Ca urmare, aceștia au plecat fără să plătească, situație care l-a obligat pe proprietarul restaurantului, Romeo Solidu’, să meargă după ei și să-i înștiințeze de faptul că achitarea notei de plată ajută foarte mult sănătății. Cum aceștia n-au avut încredere în cunoștințele lui medicale, Romeo s-a văzut obligat să le ofere o probă de laborator.

”Întâi am primit fiecare câte un pumn în gură, dar pentru că nu ne-a plăcut gustul, domnul Romeo ne-a servit și cu câteva picioare în stomac. Se pare că porțiile ne-au căzut greu, pentru că am început să avem grețuri și vărsături de sânge, astfel că am mers rapid la spital pentru câteva investigații medicale. Acolo am fost diagnosticați cu toxiinfecție alimentară apărută în urma faptului că am mâncat bătaie!” a declarat Gigel, unul din tinerii internați în spital.